Spojujeme Ark Survival hráče od roku 2015 ❤

a
ArkSurvival.cz

Novinky

Tender Loving Care 3

07.11.2020 nám studio WildCard přináší v poradí již 3. zábavný update. Hlavní bod bude představení páření pro hmyzáky a wyverny. Studio také upozorňuje, že tyhle dina budou potřeba doladit, proto počítejte v nejbližší době s vícero aktualizacemi.

Na co se teda můžeme těšit?
Dinové, kteří se odteď mohou pářit:
– Spider (Araneo – pavouk)
– Bat (Onyc – netopýr)
– Moth (Lymantria – motýl)
– Scorpion (Pulmonoscorpius – škorpion)
– Arthropluera (flusajíci housenka)
– Mantis (kudlanka)
– a samozřejmě mocné wyverny!

 

Pro wyverny ostávají hodnoty pro líhnutí a růst stejné, pro ostatní dina tady máme pár příkladů pro oficiální servery (u nás je to 8x rychlejší, proto bude čas v zátvorce pouze orientační!):


Pavouk
– inkubace vajíčka: 1h 25min (u nás 10 min = zodpovídá pachymu)
– dospívaní: 1d 1h 1min (u nás 3h 7min = zodpovídá dimorphovi)


Netopýr
– těhotenství: 3h 58min (30 min = jak klokan)
– dospívaní: 1d 4h 3min (3h 32min = jak tučňák)


Motýl
– inkubace vajíčka: 1h 30min (u nás 11 min = tučňák)
– dospívaní: 1d 6h 51min (u nás 3h 51min = pegomastax)


Škorpion
– inkubace vajíčka: 1h 59min (u nás 15 min = raptor)
– dospívaní: 1d 13h 12min (u nás 4h41min = raptor)


Housenka
– inkubace vajíčka: 2h 29min (u nás 18 min = sarco)
– dospívaní: 2d 3h 26min (u nás 6h 27min = stego)


Kudlanka
– inkubace vajíčka: 2h 46min (u nás 20 min = stego)
– dospívaní: 2d 6h 27min (u nás 6h 47min = tapejara)


 

Ale tím zdaleka nekončíme!
– růst u Giganotosaurusa zredukovaný o cca. 15%,
– zvýšené základní zdraví u diplocaulusa o 33% a rychlost pohybu při jezdění o 25%,
– u thylacolea přidání bleedingu (krvácení) k základnímu útoku,
– u megachelona redukována hloubka pro páření (takže půjde pářit i na jiných mapách),
– megalodon bude nyní časově odpovídat jelenovi jak těhotenstvím, tak i dospíváním, také mu přidali funkci smečky a efekt krvácení,
– tarbík (jerboa) se může pochlubit zvýšením základní váhy z 55 na 120,
– ankylo bude mít zvýšenou redukci na metal o dalších 10% (celkem teda 85%),
– s kuličkou půjde zatáčet do stran při rolování,
– bazilišek bude mít konečně oči
– a u wyvern dojde k hlavní úpravě tím, že půjdou pářit – co znamená, že vývojáři u nich můžou měnit i některé staty!

 

Novinky:
Taming HUD
V hře nám přibude interaktivní HUD pro ochočování. Co to pro nás znamená?
Nad každým uspaným dinem budeme mít okénko se základními informacemi o daném dinovi:
– pohlaví a level
– taming a torpor bar (stav ochočování a malátnosti)
– efektivitu ochočování
– aktuální hodnotu zdraví a jídla
– vzdálenost od vaší pozice
– možnost nastavit si značku na místě, kde je dino uspaný

Element za bosse
Dále zde máme od vývojářů dáreček v podobě zvýšené odměny za bosse na některých mapách:
– za bosse na Islandu dostanete o 100% víc elementu
– za bosse na Scorched Earth dostanete o 50% víc elementu

Turret Radius Settings
Rychlá a jednoduchá cesta jak aktualizovat nastavení turretů ve vašem okolí.
– zadaní pin kódu na všechny turrety v rozsahu
– kopírovaní nastavení na všechny turrety v rozsahu
– kopírovaní nastavení na zapinovanné turrety v rozsahu (zapnuté/vypnuté, vzdálenost dostrelu, cíle a varování)

 

Vývojáři také už dlouho slibují update pro Woolly Mammoth a Stegosaurus. Co teda očekávat?

Mamut dostane novou schopnost spolu se sedlem – War Drum Saddle. Mamut nám tímto odveze o 1 pasažéra navíc, který bude vybaven bojovými bubny, na které musí hrát pro získaní plošného efektu obnovy výdrže a imunity proti řevu yutyrana. Také mamut dostane 4 nové útoky:

Tusk Sweep – máchaní kly na třísky – thatch (levé tlačidlo myši)
Tusk Trumpet – řev, který způsobí plošné oslabení nepřátelům v dosahu (C)
Foot Stomp – mamut se postaví na zadní a pak celou vahou dupne předními packami – odhození a sběr dřeva (mezerník/spacebar)
Trunk Grab – podobně jak Karkinos bude mamut schopný chytnout, držet a pustit menší diny (pravé tlačidlo myši)

 

Stego, známý také jako sběrač, dostane vizuální úpravu a rozšířenou sadu nástrojů:

Backplate módy – pasivní efekt s 3 možnostmi nastavení, kde každé nastavení má svůj výzor.
Hardened Plated – aplikuje redukci na poškození, jezdec je chráněn před shozením ze sedla, bonus na sběr dřeva
Heavy Plate Mode – aplikuje zpomalení při základném útoku chvostem, bonus na sběr třísek
Sharpened Plate Mode – aplikuje efekt penetrace brnění při útoku chvostem, užitečné při sběre bobulí
Stego také dostane nový útok: Impaling Tail Whip – probodnutí a znehybnění hráčů a menších dinů

Přidat komentář